狐狸小姐

我就是我

 
Sunny Weather - Lisa Ekdahl

小豆之家:

Lisa Ekdahl(丽莎 爱克妲)1971年7月29日生于瑞典的斯德哥尔摩。是瑞典流行歌手、作曲人、作词人和唱片艺术家。

Sunny weather
晴朗的天气
Tastes much less sweeter
并非那么甜蜜
Since you went away
自从你离去
Sunny weather ain’t no sunny anymore
明媚的天气不再有阳光
Sunny weather
晴朗的天气
Seemed so much brighter
似乎不再有光亮

Now colors just fade
如今斑驳的日子褪色
Sunny weather ain’t no sunny anymore
明媚的天气不再有阳光
All day
一整日
Rain falls
下着雨
And i’ll fall like a feather
我似轻羽飘落
’Till i can kiss you once again
直到我的吻重落你唇

This sunny weather
晴朗的天气
Feels colder than winter
却比冬日更寒冷
My heart’s turned to snow
我的心里在飘雪
Since you had to go
自从你离去
Sunny weather ain’t no sunny anymore
明媚的天气不再有阳光

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

  10
评论
热度(10)

© 狐狸小姐 | Powered by LOFTER